
List Polecony od 8,99zł
Paczkomaty od InPost 9,99zł
Kurier InPost od 10,50zł
Kurier od 11,99zł
Kurier DPD na życzenie
Odbiór w punkcie od 12,99zł

Zdajemy sobie sprawę, że mogą być Państwo niezadowolenia z powodu wad produktu, pakowania produktu, uszkodzenia opakowania czy wielu wielu innych elementów. Zachęcamy Państwa do zgłaszania wszelkiego rodzaju problemów do obsługi naszego sklepu w celu wyjaśnienia problemów. W jaki sposób przeprowadzamy proces reklamacji ?
- jeżeli klient po otrzymaniu towaru widzi wady, może skorzystać z procesu reklamacji i zgłosić problem obsłudze sklepu;
- jeżeli klient przyjął przesyłkę od kuriera/listonosza, a następnie zostały ujawnione wady produktu (np.: po otwarciu paczki) klient powinien sporządzić dokumentacją fotograficzną, którą prześlę na adres biuro@efiori.pl;
- obsługa sklepu w ciągu 48h podejmie decyzję w kwestii uznania reklamacji bądź jej odrzucenia;
- jeżeli reklamacja zostanie uznana klient zostanie poproszony o odesłanie całości lub części towaru na adres pocztowy sklepu internetowego Fiori we wskazany przez obsługę sposób (poczta, kurier);
- Sklep po otrzymaniu towaru odeślę pełnowartościowy towar lub jeżeli nie będzie takiej możliwości zwróci Państwu pieniądze (również z kosztami wysyłki które zostały opłacone do klienta oraz od klienta);
W trakcie całego procesu reklamacji osoba odpowiedzialna po stronie Sklepu Fiori będzie kontaktować się z Klientem na każdym etapie prowadzenia reklamacji, jeżeli Klient ma pytania zachęcamy do kontaktu 504986386 czy biuro@efiori.pl